- HUVUDVÄRK -_-

Jag har sovit heeeela dagen, så otroligt skönt! Jag sov i mammas säng :* Sover jag bättre där än i min egna säng bara för att det är mammas säng...? Men så fort jag inte ligger ner så blir huvudvärken bara värre :/

Nu har jag lagt in ett av mina täcken i tvätten, och snart ska jag renbädda resten av sängen. Helt fantastiskt, jag har ett sånt där dra-på-lakan (lakan med resår i hörnen typ, som man bara drar runt bäddmadrassen) som dubbellakan! Kommer att underlätta bäddningen mycket.

Jethro Tull - Aqualung (Live)
Tycker denna låten fortfarande är helt genialisk. 0.00 till 1.08 och 5.30 till 6.40 är helt jdlcfnfnkjafnlknf bra!

Nej, om man skulle ta tag i bäddningen nu kanske så det blir klart nån gång.
Blir hemma från skolan imorrn med btw, men vi har ändå bara nån löjlig "Livskunskapsdag", så jag missar nog ingenting.
Juste, en grej till bara. Av någon konstig anledning kan jag inte se några gamla kommentarer alls när jag klickar på "översikt", eller nya om det finns några. ><
Ciao!



Time has been replaced by a countdown; 21 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0