- UPDATE

Blogg.se krånglar som faaaaaan! Palla.
Nu är franskaprovet avklarat - det kunde gått bättre, med lite tur får jag g men jag vettefan.
Svenska B - diktshizzlet är inskickat sen några timmar tillbaka.
Svenska C - mitt CV är äntligen skickat nu! Sisådär en vecka för sent, men aja. Tack för hjälpen River!

Mohahaha, det är jag som har hand om Rivers blogg nu btw, jag har lösenord och allting och sköter hennes inlägg åt henne för att hon inte ska radera nånting. Perfektionist javisst! http://kvinnofasoner.blogg.se/

Jag var inne på hotellets hemsida som vi ska bo på på Irland och Elliepellie, jag hittade det här;

"**FREE 24hr INTERNET & FREE WIFI ACCESS**
(wifi access is also available in all of our bedrooms)
FREE UNLIMITED USE OF PCs WITH FREE INTERNET ACCESS FOR ALL GUEST'S TO USE"

Sitt du vid datorn om du vill! ...

Download completed; Grave of the Fireflies.
Hmm, jadu. Nu ska jag nog sova faktiskt. Möjligtvis läsa lite, det känns som att det var ett tag sen sist.
Bonne nuit!



Time has been replaced by a countdown; 12 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0