- TIME HAS BEEN REPLACED BY A COUNTDOWN; 1 DAG KVAR

Nu har jag snart packat färdigt! :D Jag har bara handdukar, tandborste och åksjuketabletter kvar att packa, säkert nånting mer men jag kommer inte på vad nu.

Det känns verkligen inte som att det är imorrn jag åker, långt ifrån. Jag är inte nervös för fem öre, och det brukar jag vara i vanliga fall så jag vet inte vad det är med mig. Det känns inte verkligt, att imorrn vid den här tiden så befinner jag mig på Irland. Och jag är inte sugen på sushi alls, wtf? Jag har väntat på att få äta det hur länge som helst, och nu känner jag mig inte inte inte alls på sushihumör. En stor portion med Fish & Chips skulle sitta bättre, och en "ny" Ben & Jerry's efter det, mums! Fan, jag är huuuungrig. D:

I alla fall, dagen har i huvudsak bestått av fem saker;
- spela tv-spel
- fixa Rivers överraskning
- spela tv-spel
- packa
- spela tv-spel

Hmm, jag ser ett mönster haha. :P

Nej usch, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Kanske återkommer senare ikväll, för jag lär inte kunna sova då jag råkade gå upp halv tolv idag. -.- Eller så slänger jag in ett inlägg imorrn precis innan jag drar hemifrån om det finns tid till det.

Nu ska jag kolla om handdukarna är färdigtvättade så att jag kan slänga in dom i torktumlaren.
Ciao!


Time has been replaced by a countdown; 1 dag kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0