- PAPPA VID 13 ÅRS ÅLDER

Helt sjukt. Jag antar att det inte är någon som har missat det här. Han var 12 år när han gjorde sin 14-åriga flickvän gravid. Ska inte 12-åringar sitta och spela datorspel, tv-spel, leka med pokemon eller vad det nu är man gör när man är så liten? Man ska i alla fall inte hålla på med... sånt där. Och han ser ju snarare ut som 7-8 år än 13. Alltså jag tycker det är vidrigt!


Igår natt hade jag än vääääldigt skum dröm, haha!
Jag drömde att jag, Ellie och River då skulle åka till Irland. På nåt sätt så hamnade vi på olika flygplan, som att en av oss åkte från Stockholm, en från Göteborg osv. Mitt plan var det som kom iväg först, och därav kommer jag ju fram först. Ellie har då skickat ett sms om att hon är för flygrädd för att flyga, + att hon klistrat upp massa gröna post-it lappar över hela flygplanet så att hon inte fick följa med. Jag ringer då i panik till River, för där är ju jag ensam på Irland och har inte en aning om vart jag ska ta vägen. Hon meddelar då att hon har fått förhinder och kan inte komma förrän dagen efter, men säger bara att jag ska ta det lugnt och gå till tågstationen. På vägen dit så hittar jag en enorm etsy-butik med massa skumma saker i, det var alltså inte egengjorda saker som på etsy.com. Jag traskar vidare och kommer till en svensk eurostore-affär, där allting står på svenska och personalen är svensk osv. Jag träffar på en mamma med en barnvagn och ett skrikande barn, och i min bitterhet så stal jag pengar ur hennes handväska mitt bland folk, utan att någon sa något. Jag kommer sedan på att juste, jag skulle ju ta tåget en station. Så jag traskar till tågstationen, upptäcker att nästa station heter Amma Damma Amm Damm, så jag stiger av där. När jag stigit av så möts jag av ett irländskt lag som tävlar i segling i floden. Och jag kunde inte förstå ett ord av vad dom sa, det var verkligen som ren grekiska.

Sen vaknar jag! xD Och min första tanke när jag vaknar är att "Åh, vad bra! Nu har jag mer pengar att shoppa för!". Från pengarna jag stal i eurostore-affären.
Det var den skummaste drömmen på länge haha!

Nu ska jag sooooova, ska sätta på ett gammalt Kyle XY-avsnitt att somna till ^^

Bonne nuit!




Time has been replaced by a countdown; 8 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: R

hahaha

jag älskar galna drömmar!!



galet det där med pojken dock!

2009-02-15 @ 09:45:51
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0