- OINSPIRERAD

Det är säkert femte gången jag loggar in nu för att skriva nånting, men inte vetat vad jag ska skriva om. Det vet jag ju visserligen inte nu heller så det ska bli intressant att se vart det här slutar... :P

Idag lyckades jag gå upp klockan nio, är faktiskt rätt stolt över mig själv! :D Det har hänt ungefär... noll gånger på lovdagar förut haha. Trots att jag var trött så var jag glad och tänkte att ÅH vilken produktiv dag det här kommer bli! Som ni säkert kan gissa så blev det inte så.
Först hade jag tänkt städa klart rummet så att det verkligen blev klart, jag har i princip bara dammsugning och torkning av golv kvar, så hade jag tänkt fota lite och lägga upp hur resultatet blev här i bloggen. Men motovationen failade totalt av nån anledning, jag har fortfarande inte klurat ut varför. Jag fastnade i alla fall vid tv:n och satt där fram till lunch(!), då jag till slut lagade till lite fiskpinnar med potatismos.
Sen har jag suttit vid datorn ovanligt mycket idag, utan att ha nånting att göra. >< Jag var inne på alla bloggar om och om igen, och alla sidor jag är medlem på, men eftersom detta är mitt på dan så finns det ju inga uppdateringar. Jag roades inte ens av att vara inne på YouTube heller. När jag till slut tar tag i svenskan så lyckas jag somna. Åh, jag blir så trött på mig själv. Haha fattar ni, trött. Det där var inte kul. ><
Jaja, ett tag efter det så var det dags för middag då min kära familj hade tillagat falukorv </3. Alltså, jag kan inte beskriva mitt hat mot falukorv, det är bara så himla motbjudande! Så då fick jag ställa mig och laga egen mat -.- Kylskåpet/frysen/skafferiet hade inte mycket att erbjuda så det fick bli samma sak som jag åt till lunch, vilket betyder att jag har ätit potatismos 4 gånger hittills den här veckan. Pulvermos dessutom. ><

Jag har lyckats läsa ungefär hälften av svenskan, så nu måste jag verkligen fortsätta med den. Har nämligen prov om Romantiken imorrn. (': Och skrivning i franska. Och ett kärt återseende med en högst troligt bitter SvenskaC-lärare. Can't wait. Haha juste, det är ju dessutom fredag den trettonde. xD Kan det bli bättre?

Ciao.




Time has been replaced by a countdown; 11 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: R

nej anna, det var inte roligt :P men jag skrttade åt hur oroligt det var så då var det ju roligt!

vilket betyder att denna kommentar var puckat eftersom poängen var att det inte var roligt men det var roligt.

ja.

2009-02-12 @ 20:33:54
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0