- MINDRE ÄN EN VECKA KVAR

Hoho! Alla älskar mitt rum, ohja! :'D

Positiva saker;
- jag åker till Irland om 6 dagar
- jag ska klippa och färga håret på onsdag
- jag sover med världens mysigaste sovsällskap inatt, Lucifer
- min pappa ringde mig (!!!!!!!!) helt random idag och bara "Jag sätter in 1500kr på ditt konto som du kan spendera när du är på Irland!" Snacka om att jag blev chockad, hujeda mig! Och, icke att förglömma, vi skulle höras innan jag åker! Ibland förvånar den mannen mig med hästlängder.
- snart får jag sooooova, för snart är jag klar med min insändare
- http://www.hanky.se/TheFallenOne oerhört underhållande blogg! Och han är så otroligt bögig så det är ju bara helt ksvnslkfnsjfv <3
- jag har nu Richard Dawkins bok, Illusionen om gud
- jag slutar 11.55 imorrn (gör det varje tisdag, men det är så otroligt skönt så jag var tvungen att skriva med det!)
- på onsdag har jag bara en lektion i skolan, förutsatt att Trolle dyker upp

Negativa saker;
- min frisör ringde idag och ändrade min tid för andra gången (till onsdag nurå)
- kärnkraftverksshizzlet gick åt fanders
- slackern Trolle dök inte upp imorse


Klart mer positiva saker än negativa, så jag är glad. ^^
Nu ska jag bara skriva klart insändaren, sen ska jag läsa och sen ska jag sova.
Bonne nuit!



Time has been replaced by a countdown; 6 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0