- KYLE XY S03E04

Avsnittet har funnits available hela dagen men jag har inte laddat ner det förrän nu, klockan 11 på kvällen. Man glömmer inte sådant! Usch, fy på mig.
Och, not to worry, jag ska köpa säsongerna när dom kommer ut såklart! Men än så länge har jag bara sett första säsongen, så ja. Jag vill ju ha alla på en gång. xD
Sedär, sedär, nedladdningen tog ungefär 2 minuter bara! :D Glad_flicka_91

Nu ska jag traggla med svenskan lite till, sen ska jag kolla på Kyle XY och sen är det sängen som gäller ^^

Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: Ellie

ÄLSKA KYLE XY.



Du och jag ska ha ett marathon med denna underbara serie.

2009-02-13 @ 22:10:13
URL: http://carismatico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0