- KORT PAUS

Känner att jag bara måste ta en paus från franskan en stund!
Inte har jag hunnit göra svenskan heller, men jag får göra klart och skicka den imorrn istället.

Eh, jag råkade somna förut. I två timmar. D: Inte bra.

På tyskan idag fick vi kolla på Lola rennt. Eller kolla och kolla, läraren pausade var femte minut och skulle fram med overhead'en och lägga upp en massa frågor och shizzle. Och alla förutom typ tre stycken satt och snackade konstant när vi väl hade filmen igång. Bittert, ohja.
Fast det var inte så länge det varade! Påväg ut från skolan så påminns jag om hur otroligt fint väder det har vart ute idag! :D Länge sen det var såhär soligt och fint, fick värsta vårkänslorna. ^^ Med min nyfunna glada inställning så traskade jag in på Akademibokhandeln och shoppade lite saker sådär lagom till Rivers födelsedag, så nu ska jag fram med min kreativa sida nån dag! :D Hoppas att du är riktigt nyfiken nu mohahaha!

Den här designen som jag har nu ska jag inte ha, men River skulle hjälpa mig att fixa en egen design och då skulle vi ha den här som grund men skolans datorer ville inte samarbeta med oss. Och jag vet inte vad det är med alla inlägg, är det bara jag som ser att alla bokstäver i början av ord är stora och att texten är högercentrerad..? ><

Naja. Bäst att återgå till franskan I guess. Bloggar kanske senare om jag har lust.

Ciao!



Time has been replaced by a countdown; 14 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: R

OMG OMG OMG YOURE KILLING ME!!!!!!!!!!!!



haha, bloggen ser fantastisk ut! passande tema!

(men texten ser normal ut iaf)



lycka till med franskan :)

2009-02-10 @ 00:03:56
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0