- KONSTIGHETER

Alltså, det är nåt fel på min lilla Lucifer. Seriöst. xD

Idag när jag satt och käka avokado (mums <3) så kommer Lucifer och vill vara med. På skoj så sätter jag fram en liten avokadobit framför ansiktet på honom och han bokstavligt högg efter biten och glupsade i sig den i ett naffs. Det slutade med att han åt upp halva min avokado. Har jag typ missat nånting eller? Katter ska inte äta frukt haha, eller grönsaker!
Utöver avokado så äter han dessutom; blomkål, majs (& popcorn), sallad och banan. Han är helt galen i banan! Han slickade på en vindruva idag också men han åt den aldrig. 8D

Äter era djur också saker som dom egentligen inte 'borde'?
Eller beter sig allmänt konstigt bara? :P



Time has been replaced by a countdown; 4 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: R

nej, min hund är normal.

2009-02-19 @ 22:53:38
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag vet vad felet är.. han är född hemma hos mig!! XD

2009-02-20 @ 22:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0