- JOBB

Jag har i 1½ timme nu suttit inne på arbetsförmedlingens hemsida för att hitta nåt slags kvällsjobb eller helgjobb. Det finns ju ingenting! Allting kräver tidigare erfarenhet, att man är 20 eller en bit över 20 och att man har körkort.
Man måste ju börja nånstans, och jag har i princip inte erfarenhet i nånting.
Hittade dock nåt ledsagarjobb i Haninge som kanske kan gå, och ett barnpassningsjobb nånstans inne i stan men det var 1-2 eftermiddagar + nån kväll i veckan man skulle jobba, och eftersom jag går i skolan så går det antagligen inte. Men jag ska försöka i alla fall och se om dom nappar!
River, om vi ska göra det där som vi planerar i sommar så måste jag hitta ett jobb!

Nån som har ett genialiskt förslag på vart jag kan söka jobb? Eller kanske t.o.m. har ett jobb att erbjuda? xD


Kära vänner, om en vecka åker jag till Irland.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag kollar ams varje dag, men de sugar. proga grannar.se istället (:

2009-02-16 @ 10:17:55
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0