- J'EN AI RAS LE BOL!

Franskan börjar sitta nu, äntligen. Jag kan alla ~80 glosor som man ska kunna aktivt, verben sitter inte riktigt men jag tror i alla fall att jag kan tillräckligt för att få g. Jag hoppas verkligen att jag får g på provet!
Kom också att tänka på att efter provet imorrn så kan man börja slappna av mer och mer, och njuta mer inför själva resan och sportlovet. Vi har fortfarande svenskaprov på fredag, och en skrivuppgift i franska samma dag, men det känns inte lika "illa" som provet imorrn xD. Och jag är ledig från skolan på torsdag, sköni!

Nu ska jag försöka sova, och det kanske blir så att jag "försover" mig imorrn för jag pallar inte svenskan. Alltså åh, jag vet verkligen inte hur jag ska göra med den. Jag har missat så många lektioner nu, jag har faktiskt vart sjuk men ändå. Jag SKA gå på fredag i alla fall, och tills dess ska jag ha skrivit ett sjudundrandes CV.

Bonne nuit!




Time has been replaced by a countdown; 13 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0