- HUMÖRSVÄNGNINGAR

Jag håller nu på att plugga tyska då jag har prov på torsdag, och det är ju bara otroligt hur ens humör kan skifta så drastiskt!
Ena stunden är jag jätteglad och positiv och känner att ja, jag ska tamefan klara det här och få MVG. Två sekunder senare är det helt tvärtom, då jag plötsligt blir så jävla negativ. Jag tänker att jag kommer ju ändå inte fortsätta med tyskan sen på en gång, så vad är poängen? Jag tänker att jag lika gärna kan försova mig på torsdag eller anklaga SL för att "bussen inte dök upp", med i andra ord skita i provet. Det varar i kanske 5 sekunder och sen rycker jag upp mig och är lika positiv som jag var från början. Och så håller det på fram och tillbaka, har gjort det sen en timme tillbaka då jag började plugga. Det är ju inte så mycket jag lär mig av tyskan för tillfället.
Men det skiftar till att jag tänker på hela min "skolsituation", samma sak gäller där. Jag vill så, så, så gärna klara av gymnasiet, men åh andra sidan... till vilken nytta? En sida av mig vill bara skita i allt och bara flebfköfjbwqkjf. Jag känner mig så kluven.

Jag blir glad över att lyssna på rockklassiker, samtidigt som jag är skitirriterad över att det är kallt i mitt rum (trots att elementet är påslaget). Jag är glad för att jag äntligen börjar få ordning på mitt rum, samtidigt som jag är arg på mig själv för att jag aldrig tar tag i det ordentligt så att det verkligen blir klart. Jag är bitter på mig själv för att min blogg är sämst, men ändå så gör jag ingenting åt saken.

Seriously, alla ni som läser min blogg; ge tips på vad jag ska blogga om! Jag försöker variera mig, men se så bra det går. Det blir mer och mer "Idag har jag blablabla"-inlägg, och det är inte så jag vill ha det.

http://blacksunshine.blogg.se/ - en mycket bra blogg. Och hennes senaste inlägg, Om mitt liv vore en uppsats, jag skulle inte kunna formulera mig så bra men det är så jag känner.

Jag är rädd för att misslyckas, och istället för att ge det ett försök så skiter jag fullständigt i det istället.



Time has been replaced by a countdown; 20 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: R

du tittar ju mkt på film - skriv filmtips, det behöver jag!



2009-02-03 @ 22:03:31
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0