- HALVBITTER_FLICKA_91

Franskaprov alldeles nyss, och om vi säger såhär; det kunde gått bättre!

Men nu har motivationen blomstrat i alla fall. Jag ska få VG på kursproven och jag ska visa A-L att jag faktiskt kan!
Man har ju lite ångest nu och känner att man vill plugga franska i fyra timmar när man kommer hem, men jag har ju inget bättre för mig...
VG i franska steg fyra, hypa mig ytterligare över sommaren inför steg 5 (om det blir av) och sen ska jag shine shine shine i trean!

Svenskaprovet gick gallant btw! :D Jag kommer med säkerhet få G så jag är nöjd (:

Nej, nu ska jag gå upp och ha svenska haha.
Slutar 15.50, så jag hoppas få skjuts hem med mamma ^^

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0