- FETISCHIST JAVISST?

Mamma; Anna, jag tror att du är en trosfetischist!
Jag; Vadåååååå?! >< *känner mig något träffad*
Mamma; Jag vet inte hur många trosor jag har tvättat nu!
Jag; -.- Men nu har jag faktiskt rensat bland dom!

Och hehe, bara för det var jag bara tvungen att räkna hur många det var jag kastade. Ojsan hoppsan säger jag bara! Jag hade kastat 54 par trosor. What the fuck, how did that happen? xD Det kan man fråga sig haha! Och jag har ju fortfarande en massa kvar nu så att jag har så det räcker och blir över. Ändå så känner jag att jag vill köpa fler, bara för att jag kastade så många! D:
Iaf, jag har vart duktig och vikt ihop kläder och lagt i papperpåsar som någon dag ska ges till Myrorna eller dylikt. Tre påsar fick jag ihop, och ännu en påse som ska kastas helt och hållet. ^^

Jag känner fortfarande att jag har överdrivet mycket energi så att jag vill göra nånting, men jag vet inte vad. Och alla andra har ju gått och lagt sig nu så jag måste vara relativt tyst. Aja, vi får se vad jag hittar på. Jag är för pigg för att gå och lägga mig i alla fall. ><

Heido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0