- DIKTER
Jag hatar dikter. Jag har suttit i nästan en timme nu och försökt hitta dikter som jag kan göra en tre-i-topp lista på, men det går ju inte så överdrivet bra. Uppgiften ska vara klar imorrn. :D + att jag ska motivera varför jag valt dikterna, suck. Aja, i värsta fall får jag väl ta utdrag ur Winnerbäcks låttexter eller nåt, det blir ju som en dikt då.

Franskaglosorna sitter nu, dom som jag ska kunna aktivt i alla fall. De passiva har jag bara ögnat igenom men jag ska ju som sagt kunna dom passivt.

WTF? x'D


Ska sova om en stund, sköööönt. Men innan man får sova så måste man såklart gå igenom lite franska till...
God natt.



Time has been replaced by a countdown; 14 dagar kvar.
Omg, vi åker om två veckor! :'D

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.dublinevents.com/dublin-shopping/blanchardstown-centre.php

2009-02-09 @ 11:53:04
Postat av: Emelie

Haha har jag kommenterat som "mamma"? Det måste ha blivit något fel :P . Fick reda på att jag fått VG på ett svenska prov igen.. ytterligare ett alltså ;) Puss hjärtat

2009-02-09 @ 18:00:17
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0