- "DEN DÄR WRITTEN BY..."

Hahahahaha alltså omg omg omg! x'D Jag typ dog lite av skratt för en stund sen!
Ni vet i eftertexterna i filmer så står det alltid "Written by:", Villy berättade att nån av hans klot till kompisar hade kläckt ur sig följande uttalande;
"Den där Written By, han har vart med i många filmer han!"
... -.- Hur kan man vara så dum haha? xD Tydligen dum nog att inte inse innebörden av själva orden och inte tillräckligt observant för att se att det alltid följer med ett namn till den där Written By. x''''D

Vi kollade på hockeymatchen mellan Sverige och Ryssland nyss, Sverige vann med 4-3! Iaf, han nämnde också att hans kompis Janina nån gång hade sagt; "Är det samma personer som spelar alla fotbolls-VM som spelar hockey?"
Jag trodde att jag var ointresserad av sport, men det där tar fan priset! Okej med undantag hockey, det är faktiskt kul att glo på.

Vad mer? Tyskaprovet gick okej, jag tror inte att jag får MVG. Inte bra att ha prov när man är sjuk! Men vi har fortfarande en del kvar, Sprechen vecka 8, så jag får se till att shiiiine på den. Efter det åkte jag hem, för jag är som sagt sjuk - fortfarande. Har dåligt samvete för att jag släpade River till skolan för att hon skulle plugga med mig, och så drar jag och lämnar henne ensam i 4 timmar. I'll make it up to you somehow!
Imorrn blir det engelska och håltimme, sen drar jag hem.

Nu ska jag ge mig på franskan en gång till, och sen ska jag sova. Det är helt insane vad mycket som kommer på provet egentligen. Vi ska dels kunna alla regelbundna verb (-er, -ir, -re) plus 42 stycken oregelbundna verb - i typ sju tempus! Présent, passé composé, imparfait, imperatif, futur, conditionell, subjonctif och gérondif. :')
+ massa glosor, samt konjuktiv efter konjuktionerna pour que, avant que, jusqu'à ce que, bien que, malgré que.
Och där var också innehållsförteckningen för min helg.

God natt.




Time has been replaced by a countdown; 18 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Ellie

WoooHooo



Jadu så kan det gå, själv har jag bara matte C att koncentrera mig på.

BTW jag fixade en blogg^^, igen :S

2009-02-05 @ 23:06:36
URL: http://carismatico.blogg.se/
Postat av: alex :P

hahahah! vad har han för vänner egentligen!? :O snacka om blåsta ;P

2009-02-06 @ 20:27:27
URL: http://niflis.blogg.se/
Postat av: Anna

Alex: Haha jadu, det kan man fråga sig. xD Man blir ju som man umgås, eller hur säger man...? :P

2009-02-06 @ 20:49:36
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0