- "DAGEN-SOM-INTE-FÅR-NÄMNAS-VID-NAMN"

Okej, så extremt är det kanske inte men alla hjärtans dag är så jävla överskattad så det finns inte! Jag trodde att man varje dag skulle visa sin partner hur mycket man älskade honom/henne, men det finns tydligen en speciell dag för det. Usch!
Fast min mori var snel hest och gav mig en fin liten lampa att ha på byrån som "allahjärtansdagpresent". :*

Jag har inte alls gjort mycket idag. Spelat Rock Band, vikt en massa tvätt och bakat muffins. Muffinsen blev väldigt goda, och på mammas begäran blev det Kärleksmuffins. -.-

Och idag är det nere på ensiffrigt! Vi åker till Irland om 9 dagar ffs! :'D

Imorrn ska rummet göras färdigt och då ska foton komma upp här i bloggen, foton på muffinsen kommer också då. ^^
Nu är min lilla Lucifer/Bucifer/Proppskåp 6 månader! Han är inte liten längre D: Han är ett fetto haha. Han väger lika mycket som Sotis, och han är 16 xD Dock väldigt mager...

Heido.



Time has been replaced by a countdown; 9 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0