- CRACKS ME UP BIG TIME

Det börjar märkas hur otroligt nära det är tills vi åker till Irland nu. Det är nu man börjar gå in på små detaljer såsom;
- att jag ska ge pengar till River
- när vi ska växla pengar
- smått börjat skriva en liten packlista
- skrivit ut listan på saker som ska göras

Och lite såna saker. Det ska bli kul kul kuuuul! :D Jag får äta sushi snart också, gudars skymning vad jag längtar haha.
Sjukt vad euron går upp och ner hela tiden. Mest upp haha. Förra veckan låg den på ~10,5 kr, och nu skiftar den mellan 10,97 och 11,09 kr. Förhoppningsvis har den sjunkit lite tills vi ska växla på torsdag (:

Glad_flicka_91 idag! :D Jag hade ju franskaprov förra veckan, och idag fick vi tillbaka proven. Jag var rätt inställd på att få IG/väldigt svagt G. Maxpoängen var 110 poäng och för att få G skulle man minst ha 55 poäng. Gissa vad jag fick? 70,5 poäng! :D Jag fattar inte hur det gick till men o'boy vad glad jag blev! :'D Ingen IG-varning längre!

Hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: R

TACK! ÄNTLIGN ett glatt inlägg :D:D:D:D



men jag förstår inte vad det var som 'cracked you up'?

2009-02-18 @ 08:57:28
URL: http://kvinnofasoner.blogg.se/
Postat av: Anna

:D

Förslagsvis att vi snart åker och att jag fick G på provet...? ><

2009-02-18 @ 20:07:10
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0