- COHEED & CAMBRIA

Coheed & Cambria är bra, ohja. Laddade ner ~1 GB musik med dom häromveckan.

Till poängen; jag är tillbaka till det-kittlar-jättemycket-i-näsan-och-jag-kan-allt-annat-än-nysa! Ni kan nog ana min frustration just nu. -.-
Jag har ju dessutom ingen lukt eller smak längre, så det känns ju otroligt kul.

Den lilla franskarepetitionen gick bra, men hur fan ska jag kunna lära mig resten tills på tisdag? O: Som sagt, min helg kommer bara ha tid för franska...

Nu ska jag sova, så jag i alla fall får 7 timmars sömn. Heido.




Time has been replaced by a countdown; 17(!) dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har sett Coheed and Cambria live, de är helt fantastiska! Älskar dem! =DD

2009-02-06 @ 09:38:43
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0