- BLOED

Igår natt när jag skulle sova och hade renbäddad säng och allt så fick jag för mig att jag skulle byta sida att sova på i sängen, för att "jämna ut" lite (madrassen på höger sida är ju typ aldrig använd -.-), då jag bara sovit på vänster sida sen jag fick sängen. Jo tjena vad bra det gick! Det börjar med att jag vaknar av att det är jättevarmt i mitt rum efter att jag vridit på elementet på högsta värme haha. Den högra sidan står nästan intill väggen där var mitt element för övrigt sitter, men mitt fönster befinner sig också på den väggen - och även mina nya vinröda gardiner... Iaf, jag vaknar. Jag är HELT förvirrad och fattar typ inte vart jag håller hus, så jag får panik haha. Jag vänder mig om till höger och får syn på mina gardiner, och får för mig att det är ehe, blod som rinner nerför väggen (x'''''D).
Det tog mig 3 sekunder att byta sida kan jag säga haha! Det var läskigt damn it. D:
Efter den lilla upplevelsen så tror jag nog att jag håller mig till min vanliga sida, vänster sida in my heart <3

Iaf. Nu ska jag gå igenom tyskan en gång till, och sen ska jag sova. (:
Tyskaprov imorrn klockan 8 på morgonen, wish me luck!
... håltimme i 4 timmar.
... matte i 1 timme.
... biologilabb i 1(?) timme.
HEM! >:D



Time has been replaced by a countdown; 18 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Veronica

good luck!

2009-02-05 @ 09:03:10
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0