- SNEAK PEAK

Jag och R har mååånga håltimmar varje vecka. Om det verkligen behövs och motivationen finns, så pluggar vi. Men de flesta gånger brukar vi leka lite med min bloggdesign som jag ska ha till min blogg när jag 'flyttar' till Irland, och det är det vi har gjort de senaste håltimmarna.
Vi är långt ifrån färdiga och det återstår många timmar för ändringar, men jag tänkte att ni kunde få se hur "långt" vi har kommit hittills.

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!

Jag är helt kär i headern (som just nu sitter helt fel i bloggen, men ha tålamod). Jag ser verkligen fram emot att börja blogga på den bloggen istället! Den är ännu inte aktiv men jag kommer länka här när det börjar ramla in inlägg. Där kommer mina förberdelseinlägg hamna, när jag hittat en familj, när det är spikat när jag ska åka, vad jag ska ha med mig - allting som rör min vistelse där med andra ord, innan den blir helt aktiv när jag väl kommer dit i augusti/september nästa år.

Lämna gärna en kommentar, här eller där, om vad ni tycker om den hittills!

Och bara för att förtydliga: det är River som fixar hela designen, jag sitter bara bredvid som mentalt stöd och smakråd ;)

Kommentarer
Postat av: R

:*

2009-12-15 @ 17:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0