- SEG LÖRDAG

En vecka hos mormor, är en lång vecka hos mormor! Känns seriöst som att jag har varit här i 4-5 veckor. Just nu vill jag bara åka hemhemhem och det känns så otroligt skönt att vi ska åka hem imorgon. Jag längtar efter min säng. Min stora säng. Min mjuka säng. Här delar jag säng med tre stycken till och det är ju inte den skönaste sängen direkt...

Idag var vi in till Uppsala en sväng för att kolla in mellandagsrean, men jisses så mycket folk det var! Det var inte ens roligt att gå i affärer och så fort man såg kön till kassan vände man på klacken igen. Jag hittade ingenting med andra ord. Var till både Expert, Rocks och Elgiganten i hopp om att kunna köpa The Beatles Rock Band, men spelet kostade 600-700kr i butik. Ringde till mamma som kollade på prisjakt var man kunde hitta det billigaste spelet - och då kostade det 290kr (0kr i frakt). På Elgiganten Online. Hur kan det skilja så mycket i pris egentligen? Det är ju samma affär...

Nej usch vad jag inte känner för att blogga just nu. Vill bara gå och lägga mig och sova så att jag får komma hem nån gång! Missförstå mig inte - jag gillar att vara hos mormor & Lasse, men det blir lite för mycket ibland. Ett dygn känns som tre dygn här när man inte gör nåt speciellt, och även fast vi var in till Uppsala idag känns det ändå som två dygn har passerat.

Hörs imorgon igen då jag förhoppningsvis är på lite bättre humör, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0