- JULDAGEN

God dag allihopa! (:
Hur står det till idag? Själv så är jag så mätt så att jag kan spricka när som helst känns det som. Känns som att det enda man gör när man är hos mormor & Lasse är att äta, och det blir ju extra mycket nu runt jul. Först frukost, lunch & middag, och sen fikat som är mellan alla måltider. Helt sjukt.

Nåja, idag har jag inte gjort nånting. Inte ens klätt på mig, springer fortfarande runt i min pyjamas. Bara legat i sängen och läst Breaking Dawn, men jag har slutat nu när jag kommit till den tråkiga delen av boken - Jacobs del. Inte kan jag skippa att läsa den heller, jobbigt läge va? ;)

Tänkte preciiis sprinta iväg till tv:n för att den var ledig och pasa på att spela lite, men nu är den upptagen igen. Suck. Får fråga mamma om vi kan spela Kille-spelet istället - det är så sjukt kul! Svårt att förklara hur det går till och hur man ska göra, för jag vet inte riktigt alla regler ännu. Vet inte ens i vilken ordning korten kommer, mamma har skrivit en lapp med ordningen till mig haha. Men kul är det!

Nej, nu ska jag försöka hitta på nånting i alla fall. Dör av uttråkan snart tror jag...
Fortsatt trevlig jul!





Time has been replaced by a countdown; 79/249 days left to go.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blog!!

2009-12-26 @ 11:06:22
URL: http://vendelaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0