- JAG KOM. JAG SÅG. JAG RAMLADE.

Jag trotsade snön och gick till bussen. Jag ramlade. Det gjorde ont ): Men bussen kom, för ovanlighetens skull. Kommer det en halv centimeter snö brukar det vara "halt" och "bussen kan inte åka", så jag blev riktigt förvånad att bussen kom trots 10cm snö som kom under natten.

Sitter just nu i skolan och har Skoltidning. Försöker klura ut vad min nästa artikel ska handla om. Det är "Rodret nr 6" som är det kommande numret och man ska försöka få artikeln att handla om just det - sex. Det är inget tvång men man ska försöka få med nånting som har med det att göra.
Jag funderar på att göra recept till en romantisk middag för två - förrätt, varmrätt och efterrätt. "Mat som förbättrar sexlivet inkluderar ostron, magert kött, fisk och skaldjur, fullkorn och vetegroddar." Gäller att försöka få med något av det i recepten! Samt göra en anknytning till skolan/eleverna i artikeln, som brukar vara det svåraste men det ska nog gå bra (:

Måste återgå till arbetet nu, hörs senare!





Time has been replaced by a countdown; 89/259 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0