- INGET INTERNET

Hej!
Först hade vi ingen hemtelefon på en vecka. När telefonen blev fixad la internet av istället, och det har fortfarande inte kommit igång. Ingen aning om när den gör det heller.

Nåja, i helgen var jag med Alexandra där det bjöds på myyycket skratt, Google, Markoolio (HAHA! Benet. Jag dör.) och massa prat. I söndags åkte vi till morfar i Uppsala för att han fyllde år i måndags (: Jag har även köpt alla julklappar snart också! Det är bara B som jag inte vet vad jag ska köpa. Man borde kunna köpa "Jag vet inte" i en affär. Hm.

På lördag ska vi julbaka! Det blir pepparkakor, pepparkakshus och lussebullar. På fredag ska vi göra vår egna pepparkaksdeg, tänkte lägga upp receptet här men vi får se hur det blir med det eftersom internet krånglar som det gör. Tycker det blir mycket godare när man gör degen själv och den är mycket enklare att arbeta med, plus att den är busenkel att göra. Degen ska stå i kylskåp över natten så det är därför vi ska göra den på fredag. Fick även en förfrågan om att lägga upp recept på nåt "ovanligt" julgodis, så att det blir nåt annat än knäck, rocky road eller mintkyssar. I'll do my best (:

Sitter just nu i skolan och väntar på att min lektion ska börja. Känns som att den här dagen är onödigt seg och långt efter att ha varit ledigt mellan fredag och tisdag hehe. Bara 6 skoldagar kvar till jullov efter idag, sweet!

Jag lovar att uppdatera som vanligt igen när internet kommer tillbaka, det är inte med flit som jag varit så frånvarande.




Time has been replaced by a countdown; 95/265 days left to go.

Kommentarer
Postat av: Martine

Utrolig stilig design ! ;D

2009-12-10 @ 17:15:24
URL: http://www.mar10neeees.blogg.no
Postat av: Marianne

Jeg har spørrerunde på bloggen min! Stikke innom? :D

2009-12-10 @ 22:11:23
URL: http://www.mariannex.blogg.no
Postat av: olivia

cool blogg, kolla in min!

2009-12-12 @ 09:15:26
URL: http://oolisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0