- I BRIST PÅ ANNAT: EN LISTA

2009 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag var på Irland bland annat!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften, brukar inte gå så bra att hålla dom hehe.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, men min moster blev det.

4. Dog någon som stod dig nära?
Bennys pappa dog i höstas ._.

5. Vilka länder besökte du?
Irlaaaaand! Och typ Finland haha.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Inte vad jag kan komma på just nu.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Veckan på Irland i februari och damn it, det var nåt mer.

8. Vad var din största framgång 2009?
Ingen aning faktiskt. Kan inte komma på nånting speciellt.

9. Största misstaget?
Tänker jag inte skriva ut här.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit förkyld men inget mer än så.

11. Bästa köpet?
Min mobil tror jag. Eller nja, resan till Irland (med Bob) toppar nog!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lite allt möjligt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det känns som att jag svarar "Irland" på det mesta, men det stämmer bäst in här med.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
En hel drös men marioteten är nog låtar med Jethro Tull, som är ett utav dom bästa köpen jag gjort förresten. Det och Rock Band 2.  Synd att skivan är borta nu bara (JT) :/

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ansträngt mig mer i skolan kanske, men det är så ansträngande hoho ;) Nej men, varit mer social kanske.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Dragit mig tillbaka så mycket från allt och alla.

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen hos mormor & Lasse som varje år (:

19. Blev du kär i år?
Ja.

20. Favoritprogram på TV?

Förut var det House. Haha R, kommer du ihåg hur mycket vi skolkade bara för att ta en tidigare buss för att hinna hem och se på House klockan tre? Helt galet.

21. Bästa boken du läste i år?
Twilight-böckerna, Harry Potter och dödsrelikerna, Minneslunden, bland annat.

22. Största musikaliska upptäckten?
Jethro Tull!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja, pengar ^^

25. Något du önskade dig men inte fick?
Så är det väl nästan alltid?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Mormor & Lasse kom över och så käkade vi god mat och fikade. Hade en liten fest ett par dar senare.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns det säkert.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jadu, "förbättrad" kanske haha.

29. Vad fick dig att må bra?
Familj och vänner (: Och kissekatterna såklart!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ellen Page efter att jag sett Juno. Hur söt är hon inte?!

31. Vem saknade du ?
Jennifer, Bob, Linda med flera. Vänner som jag inte umgicks med på ett tag.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade inte så många nya människor, har dragit mig tillbaka rätt mycket i år.




Som sagt, många svar som har med Irland att göra, men hur kan det inte bli så när det blivit en rätt så stor del av mitt liv just nu? (:

Kommentarer
Postat av: tilda

jag snor din roliga lista :D

2009-12-23 @ 23:00:40
URL: http://TildaForsgren.se
Postat av: R

hahaha jag hade glömt det där med House, aaaw, vi är verkligen oslagbart engagerade i fel saker :P

2009-12-24 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0