- GRATTIS! (:

Idag fyller min morbror Villy år! Rättare sagt 38 år så ett stort grattis till honom! (:
Glömsk som jag är kom jag inte på förrän i måndags att han fyllde år, så där stod jag utan att ha ägnat en ynkaste liten tanke på vad jag ska ge honom i present. I och med hockeyn som gick på tv:n i måndags var vi inne på HV71's hemsida (som vanligt hehe), och HV-nördar som vi är så klickade vi hem julgranskulor med HV's logga på haha! Då kom jag även på den briljanta idén att köpa någonting annat åt honom i souvenirshoppen så nu väntar jag på att julgranskulorna, en HV-tröja (en varsin) och en töntig liten HV-mössa (en varsin) ska komma hem hoho.
Han fick även ett 4-pack Guinness och så bakade jag jättegoda citronmuffins till honom och dom gäster som kom hit (: Riktigt syrliga och goda blev dom, kan lägga upp receptet nån dag!

Imorgon är det en rätt lugn dag i skolan och sen har jag fått reda på att jag är ledig från fredag till tisdag, sköni! På lördag är det i alla fall planerat att jag och Alexandra ska ses och kanske köpa julklappar ^^

Nu pratar jag med Bob i telefon, hörs!






Time has been replaced by a countdown; 102/272 days left to go.

Kommentarer
Postat av: Henriette <3 Har jule-konkurranse!

Så kult design du har :D

2009-12-02 @ 22:26:22
URL: http://www.pinkrosa.blogg.no
Postat av: marre

jag har gått vidare i tävlingen '' årets blogg'' så gå gärna in här http://dianasblogg.blogg.se/2009/december/arets-blogg-rostning.html och rösta på min blogg! tack! =)

2009-12-03 @ 10:51:45
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0