- GOTT NYTT ÅR!

Nytt år - nya tag? Hoppas det i alla fall!

Jag ska fira min nyårsafton hemma med familjen och ett par grannar, vi blir sammanlagt 12 stycken (: Vi ska äta och dricka gott och sen smälla fyrverkerier! Ni tycker säkert att det är jättetråkigt att vara hemma men jag tycker att det är helt okej. Med rätt sällskap blir det mesta lyckat! Det är dessutom så krångligt för mig, som nästan bor ute i skogen, att ta mig hem/hitta sovplats hos någon/skaffa skjuts hem osv om jag ska dra ut. Man måste planera allting in i minsta detalj.

Hur ska ni fira eran nyårsafton? Har ni några nyårslöften?

Jag är jättedålig på att hålla nyårslöften men jag har ändå lovat mig själv ett par saker som bara jag vet om. Vill inte skriva ut dom här. Får se om ni märker nån skillnad (:

År 2010 kommer bli väldigt annorlunda för mig. Jag kommer åka på en resa tillsammans med min bästa kompis. Jag kommer ta studenten. Och framför allt - jag ska åka till Irland under en längre period (tjat!). Det känns som att 2010 kommer bli ett väldigt bra år, med massa nya erfarenheter, upplevelser och minnen. Jag hoppas verkligen att det här kommer bli mitt år.

Gott nytt år, vi hörs igen nästa år!



Kommentarer
Postat av: EMMELIST

jo jag har målat dom där själv :D GOTT NYTT ÅR :D

2009-12-31 @ 22:12:52
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0