- FRAMME

Sitter just nu vid mormors & Lasses sega dator! Resan hit var minst sagt lång. Vi åkte 11.30 - vi kom hit 14.30. En resa som vanligtvis brukar ta 1½ timme tog nu 3 timmar istället! Det snöade otroligt mycket så vi fick stanna flera gånger för att ta bort is från rutan för att mamma inte kunde se nånting. Vägarna var inte plogade så bra heller och det var ganska halt så vi fick snigla oss fram större delen av vägen. Men vi kom fram till slut (:

Nicklas tog med sig sitt xbox360, alla hans spel och gitarren som hör till rock band - vad tror ni händer? Gitarren går sönder! Vi hade ju så otroligt mycket packning med oss så det kanske var "väntat" att den skulle komma i kläm eller nånting, men ändå jävligt trist. Mami och mormor är dock otroligt snälla så dom beställde hit en ny till mig och Nicklas! :* Leverans innan jul blir det också, tack cdon.com. Den kommer imorgon, på tisdag eller på onsdag. Måste ju kunna underhålla oss med nånting här hehe. Hoppas även på att vi får The Beatles Rock Band som vi har önskat oss tillsammans, då kommer jag säkert spela i timmar.

Vad har ni önskat er i julklapp? (:
På min önskelista står bland annat spelet, pengar till vandrarhemmet/fickpengar (till Irland), en stor tekopp, presentkort på kläder, Breaking Dawn, en cheesecake-form, hörlurar, te från Kusmi Tea och lite annat smått och gott.

På tal om Kusmi Tea så såg jag i lördags att det finns att köpa i en butik i Huddinge C! Då slipper jag beställa hem. Alla smaker fanns ju dock inte men utbudet var ändå rätt så stort. En liten burk med te kostar 130 kr, helt sjukt! Men å andra sidan så är det nog det godaste tet jag har druckit så det är värt det (:

Nu måste jag hjälpa till att bära upp alla sängar, madrasser och sängkläder, hörs imorgon!




Time has been replaced by a countdown; 84/254 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0