- FÖRSTA DECEMBER

Var är snööööön? Tycker det är hög tid för den att komma nu!

Idag är jag hemma från skolan, mådde inte alls bra när jag vaknade imorse. Hade en inte så trevlig huvudvärk och var allmänt hängig. Huvudvärken är borta men jag känner mig inte riktigt bra än. Trots det är jag ändå på rätt bra humör! (: Om några dagar är det mindre än 100 dagar tills jag åker till Irland, nästa helg är det julbak, om 17 dagar går jag på jullov, och sen är det inte långt kvar till julafton! Jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp men det löser sig alltid.

Första december betyder också att Julkalendern börjar! Trots att jag är 18½ år så försöker jag alltid ge dom nya julkalendrarna ett försök, men seriously (med risk för att låta jättegammal): "det var bättre förr!". Det kommer inte julkalendrar i klass med Pelle Svanslös, Mysteriet på Greveholm, Teskedsgumman, Trolltider och alla de gamla klassikerna. Årets julkalender heter Superhjältejul, men jag har ingen aning om vad den handlar om än. Får kolla på första avsnittet ikväll hoho.

Brukar ni kolla på julkalendern? Och vilken julkalender är er all time favorite?





Time has been replaced by a countdown; 103/273 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

Greveholm. Tveklöst.

2009-12-01 @ 15:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0