- BLOGGEN ÄR (NÄSTAN) FÄRDIG!

Hej!
Åter igen idag så lekte jag och R lite med min design, och guess what? Vi är nästan helt färdiga! Det är lite småsaker som ska ändras, så som bilden runt om headern till en mindre "pixlig" bild, en bild på mig till vänster istället för nån random från google, en annan beskrivning om mig, en välkomsttext ska skrivas, kontakt, bilden i rutan där man skriver sitt namn när man kommenterar ska vara den samme som den jag har i rubriken, och lite såna små saker. Jag är verkligen jättenöjd med hur designen ser ut nu! (:

Hade tänkt lägga in en bild på hur headern ser ut men blogg.se ska som vanligt krångla när det gäller uppladdning av bilder. Suck. Gå in här för att komma till bloggen istället.
Och snälla, söta ni: säg vad ni tycker! Är det bra som det ser ut nu? Är texten svår att läsa? Är det nånting som behöver läggas till eller tas bort? Tycker ni jag ska ha en musikspelare och/eller en klocka där med? Konstruktiv kritik people! (Inläggen som är där nu är bara testinlägg, såsom bilden och beskrivningen om mig.)

Ja, jag är väl medveten om att det är flera månader kvar innan jag ska åka dit, men jag är så himla exalterad! Det känns lite mer "på riktigt" att jag faktiskt ska åka nu när bloggen i princip är färdig. Fast jag har fortfarande inte förstått helt att jag ska iväg haha. Hur som haver så kommer det bli helt awesome!

Nu ska jag sysselsätta mig med nånting som håller mig vaken, är så sjukt trött just nu. Sen blir det till att lägga sig tidigt. Säger god natt redan nu om vi inte hörs tidigare: Guten Nacht!






Time has been replaced by a countdown; 88/258 days left to go.

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:D

2009-12-16 @ 19:39:01
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: R

(I) kommentarsheaderna tänkte jag verkligen inte på, nice catch



(II) ingen klocka, wtf ska du med det till?! ...



...men...



(III) ...jag tycker absolut du ska ha en musikspelare med lite nice irländk musik (traditionell musik alltså, inte typ U2 :P)

2009-12-17 @ 07:26:55
Postat av: A

1. Tänkte inte heller på det, upptäckte det igår när jag gick i och kolla haha.



2. Men jag vet inte, utfyllning? xD Jag behöver ju inte ha en här heller egentligen.



3. Det var det jag också tänkte ^^

2009-12-17 @ 12:34:31
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0