- BILDER FRÅN DAGEN

Tjolahopp! Nu kommer det lite bilder (: Bilderna var för stora att ladda upp först så jag fick sitta och förminska alla i paint. Kommer nog få göra samma sak med alla bilder jag ska ladda upp men det gör inget.

Imorgon ska jag, mamma och Malin åka in till Uppsala och hälsa på Helena och Julia! Vi blir väl där i en timme eller två och sen lämnar mamma av mig inne i stan och så ska jag möta upp Bob. Jag ska stressa runt med henne i en massa affärer och agera mentalt stöd, vi alla vet väl hur frustrerande det kan vara att köpa julklappar ibland ;) Kommer därför inte kunna uppdatera förrän senare på dagen och då kommer det förhoppningsvis lite bilder och sånt också.

Nu ska jag sooova snart! Vi ska åka redan vid 9 imorn så jag lär väl få gå upp strax innan åtta om man ska hinna duscha och käka frukost först. Hörs imorgon eftermiddag/kväll, heido!

Nicklas, Malin & Lasse


Granen är precis nerhuggen


Sågar bort överflödiga grenar längst ner


Lasse & Malin tittar på


Det finns mycket snö här också men bara hälften av det som finns hemma i Stockholm!


Släpar hem granen


Eller så kan vi alltid vara lite originella och ta in mormors rosa gran istället hehe ;)





Mormor hade satt ihop två pepparkakshus som jag och Malin fick utsmycka


Sett från andra hållet

Kommentarer
Postat av: R

ooooh... give me, give me, GIVE ME!!!

2009-12-21 @ 23:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0