- ATT BLOGGA, ELLER ATT INTE BLOGGA

... det är frågan! Jag vill inte blogga. Jag vill blogga. Jag vill inte alls blogga. Jag vill jättegärna blogga.
Haha, det går upp och ner men jag tänkte publicera ett inlägg ändå (:

Inte alls mycket har hänt sen sist. Igår var jag hemma hela dagen och gjorde i princip ingenting. Gjorde ett försök till att städa rummet och börja tvätta, men det gick ju som det gick ;) Inte alls med andra ord. Idag blev jag väckt redan klockan 9 för att mamma ville att vi skulle åka in till centrum, men vi kom inte iväg förrän vid halv elva till slut i alla fall. Malin och Villy följde också med, och jag fick gå med Malin i affärer medan mamma och Villy strosade iväg, antagligen för att köpa julklappar till mig och Malin eftersom vi inte fick följa med hehe.

(Benny kollar på Dansbandskampen här bakom mig. De sjunger Boten Anna på dansbandsvis. Nej, det är inte lika hemskt som det låter. Det är värre!)

Hur som helst, jag köpte lite saker till mig själv (: En "partyklänning" och en tunika, samt en plånbok. Som Nicklas ska ge mig i julklapp. Jag fick slå in den själv. Har även kollat på hockey på eftermiddagen, Sverige-Tjeckien. Sverige vann med 4-3 efter förlängning (: Imorgon spelar vi mot Finland! Och det var det jag skulle komma till: imorgon åker alla förutom Benny till mormor & Lasse, vilket betyder --> betydligt sämre uppdatering.  Ska försöka att uppdatera men det kommer bli stressigt nu dagarna innan jul. Vi ska köpa all mat, julpynta, hugga gran + klä den, åka in till Uppsala och hälsa på Helena och lilla Julia, laga all julmat, ja ni förstår. Fullt upp med andra ord! Lär bli mycket bilder i alla fall ^^

Nu orkar jag inte lyssna på Dansbandskampen längre så jag ska bege mig ner. Vi hörs nån dag! (:

Titta vad jag och Villy gjorde häromdan! Fiiin va? ;)

Kommentarer
Postat av: Bob

Du lär ju träffa mig när du är i Uppsala??

2009-12-19 @ 22:01:35
Postat av: missbill

Hej,vilken finblogg du har:) och fin stil har du med:) vore kul om du kikade in min blogg:) kanske kan följa på bloglovin? kram på dig!

2009-12-20 @ 11:49:29
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Emma

frågestund på bloggen ställ några fågor vettja :)

2009-12-20 @ 18:05:29
URL: http://eemmahhanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0