- 100 DAYS LEFT TO GO

Jag kan inte fatta det. Redan hundra dagar kvar bara? Imorgon är det redan nere på tvåsiffrigt och då kommer det förhoppningsvis gå så jäkla fort! Kommer vara på Irland på nolltid, gå på massa studentskivor, ta studenten, åka till Mallorca - och vips så är jag på Irland ännu en gång, men denna gången under en längre period. Can't wait!

Det känns fortfarande lite overkligt att jag och Bob ska till Irland men jag vet att vi kommer ha det så himla kul där (: ♥ Sex dagar i ett hav av grönt, Guinness och irländare hoho.

Haha, partyparty!
Bob & jag, bilden är tagen i januari 2008








Time has been replaced by a countdown; 100/270 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0