- TOMT!

Hej!
Jag heter Anna och jag jag är utsedd till världens sämsta bloggerska! :D Hehe.

Jag skyller allting på Halmstadsgänget, så det så. Nu är dom hemma (eller, dom är fast i Hässleholm för tillfället - blixten hade slagit ner nånstans) och vad tomt det blev helt plötsligt! Alla får plats vid matbordet igen haha ;)

Dom här två veckorna har gått otroligt fort. Jag saknar dom redan! Vi ses ju bara en gång om året :/
Om det är okej att favorisera sina kusiner så är Jocke och Tobbe mina favoriter, big time! :*** Mest Jocke, hihi. Kan ju bero på att vi har haft mest kontakt med dom under vår uppväxt och även nu. Jag och Nicklas ska försöka åka ner dit på höstlovet, om tid finns och det inte kostar för mycket.

Det vi har hunnit med då under tiden dom var här:
- Malin blev hundbiten. Morr.
- Besök hos mormor & Lasse
- En stor brunch
- Shopping
- Fiske
- Bowling
- Kryssning
- Besök från mormor & Lasse
- Skansen
- Massor av kortspel
- Sjungit Singstar för kung och fosterland
- Vin/öl/drink-kvällar med ost (Havarti <3)

Jag har säkerligen glömt något men det är det vi har gjort i stora drag. Bilder kommer så småningom, dom få jag har tagit.

Enda "fördelen" med att dom har åkt hem nu är att jag har fått tillbaka mitt rum och min säng, så otroligt skönt! Jag vet en som kommer sova skönt inatt ;) Och bre ut sig framför allt! Har fått sova i Malins trånga 90-säng senaste veckan, en smärre plåga!

Nu har jag babblat färdigt, men ett inlägg blev det i alla fall ^^
Ciao!


Time has been replaced by a countdown; 394 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0