- VARFÖR? ><

Hur jag än gör kan jag inte få bort min ångest inför skolan. Klumpen i magen vill inte försvinna.

Det hjälper inte att tänka att jag får Irland som belöning, att det "bara" är 42 veckor kvar tills det är min tur att ta studenten, att jag kommer få hjälp i skolan av R, och att jag kommer få nånting av R när skolåret närmar sig sitt slut - hur positivt jag än försöker tänka så funkar det inte.

Ångest är den värsta känsla man kan uppleva. Att det dessutom är söndag gör inte saken bättre - jag absolut avskyr söndagar! >< Jag avskyr kvällar också, för det är just då dom här tankarna dyker upp, på dagarna tänker jag knappt på det.

Hur många timmars sömn kommer jag få inatt tror ni? Inte många...
1 timme kvar av mitt sista sommarlov, sen kommer jag antingen vara arbetslös eller bara ledig. Fy.


(En av anledningarna till att jag inte bloggat så mycket lately, jag vill inte att varje inlägg ska se ut såhär.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0