- VAKEN!

Uwäh, ni vill inte se mina påsar/ringar under ögonen som jag har samlat på mig dom senaste dagarna. Jag skulle skrämma bort vilken unge som helst, haha!

Om en kvart går jag till bussen, och snart kommer jag ha telefonen! :D Jag vågar inte skriva så föresten, för då kommer jag väl säkerligen inte få den... Det gäller ju att hitta Kungsgatan också som ligger nånstans runt Hötorget. Kommer bli intressant.

Nej, nu måste jag klä på mig, borsta håret och tänderna, väcka systerystser och säga att jag åker, samt packa ihop allting jag ska ha med mig.

Ikväll är det kräftfiske btw! Så kommer det ingen uppdatering så vet ni varför.

Måste kila nu, känner mig stressad, ciao!
(Jag bloggar åt dig när jag kommer hem, R!)



Time has been replaced by a countdown; 383 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

oh, va mysigt med kräftfiske! väldigt astrid lindgren!



(tack! :D)

2009-08-14 @ 17:17:38
Postat av: Anna

Ja (: Men vi lyckas aldrig få så mycket kräftor ><

2009-08-14 @ 23:09:05
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

mm... jag fick massa kräftor men jag fiskade mina på ICA.

lite bättre odds att få napp, lite mindre bullerby känsla. det är ett svårt val :P

2009-08-15 @ 01:13:45
Postat av: Anna

Haha, men vi har fiskat kräftor på Coop också ;) Några paket sådär hehe.

2009-08-15 @ 14:26:53
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0