- UUUUUH

Powernap, inte powernap, powernap, inte powernap...
Powernap it is.

(Datorn krånglar varje gång jag startar den nu. Dör 1-3 gånger, får gå igenom den där "damage repair"-saken igen - det tar med andra ord tid innan datorn kommer igång.)

Köpa ny dator snart kanske? Jag vill ju samtidigt köpa en systemkamera. Samtidigt som jag vill börja ta körkort snart. Samtidigt som jag kanske ska åka utomlands efter jul, vet inte om jag får betala nånting själv då om det ens blir av.
Jag måste tjäna pengar på nåt vis, mer än att få studiebidrag & underhållsbidrag.
What to do?

Hörs senare, chao.



Time has been replaced by a countdown; 370 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

jag hade tveklöst prioriterat datorn... eller har du ngn annan hemma som du kan använda? (asså, typ din mamma och bennys lr ngt) :)

2009-08-27 @ 19:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0