- UPDATE

Datorn lever igen <3 Testade att starta den och så funkade den haha! Tror dock inte att den är så långlivad från och med nu men jag kanske slipper köpa en ny dator på ett litet tag i alla fall (: Ska ändå kika runt och se vad jag hittar för dator så att jag vet på ett ungefär sen när jag väl ska köpa en.

I alla fall, igår var jag som sagt på 50-årskalas i Uppsala då min morbror fyllde år. Det var faktiskt trevligt (trodde det skulle bli skittråkigt folk och så), men vi åkte hem redan vid åtta. Min lilla kusin Julia på 5½ månad var där också, och även kusinbarnet Loke på ~6½ månad - så söta! Julia fick även lite paket från mig och mamma, vi kunde inte hålla oss hehe. Om tre veckor ska vi även gå på hennes dop (: Kanske kan fixa lite bilder på den lilla knubbisen då :*

Inte så mycket har hänt idag, varit till centrum en sväng, tittat på tv, tittat på film med Villy och såna slappsaker. Dennis ringde även och bjöd mig på hans lilla födelsedagsfest som han ska ha i helgen, han fyller 21 på tisdag eller onsdag nämligen ^^  Det blir nog trevligt.

Nu ska jag plugga lite på spanskaglosorna och sen är det sova som gäller.
Guten Nacht!




Time has been replaced by a countdown; 367 days left to go.

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej! Jag ska svara på din fråga ang. vad jag gör etc. i ett blogginlägg snart :) Angående min engelska blogg så kan jag meddela att jag tyvärr tog bort den. Det är krävande nog med en ;) Kul att du läser min blogg förresten! Kram.

2009-08-31 @ 20:03:37
URL: http://sofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0