- SVÅRT VAL

Dagens stora i-landsproblem:
Vilket låt ska jag lägga in i mobilen för att ha som ringsignal?

a) den måste höras
b) jag får inte tröttna på den det första jag gör
c) den ska inte få folk att titta skumt på mig när det ringer
d) halva Sveriges befolkning ska inte ha samma ringsignal
e) och så vidare, och så vidare - you get my point

Hade jag haft ett minneskort till mobilen hade jag kunnat lägga in flera låtar samtidigt att välja mellan, men nu kan jag inte det. Hm. What to do?



Time has been replaced by a countdown; 379 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

se om du kan hittat ngt instrument-solo, typ ett trumsolo... inte lika lätt att tröttna på som en låt, hörs bra och du lär va den enda som har det :)



ELLER... spela in ett eget solo från t.ex. din gitarr :)

2009-08-18 @ 00:32:55
Postat av: Anna

Okej (: Haha jag är inte så skillad på att spela gitarr ännu, men om ett tag kanske haha :P

2009-08-18 @ 17:53:01
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0