- SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2009

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? Igår körde jag bil en meter, haha! + massa andra saker.
Dog någon som stod dig nära? Nej, men Bennys pappa dog i förrgår :/
Vilka länder besökte du? Finland (Åland)
Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? Frapps haha? Fast det blir ju på sensommaren nån gång...
Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? Eftersom jag inte gjort något speciellt, så - inget.
Största misstaget? Det som hände med D.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej (: Det är sällan jag lyckas bli sjuk på somrarna, det kommer på hösten istället när skolan har börjat haha.
Bästa köpet? Min mobil tror jag (a)
Vad spenderade du mest pengar på? Teknik (kamera + mobil)
Gjorde någonting dig riktigt glad? Kan inte komma på nånting just nu ><
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? Eddie Meduza - Willy, hahaha. Och Grilla med Hassan, men det är ingen låt, men ack så rolig haha!
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Ledsnare.
Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts mer med kompisar och inte varit så jävla asocial.
Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit.
Hur tillbringade du midsommarafton? Jag jobbade, och sen var jag hemma på kvällen med familjen.
Blev du kär i sommar? Ja. :* 
Favoritprogram på tv? Midsomer murders.
Bästa boken du läste i sommar? Harry Potter and the Deathly Hallows, The Twilight Saga och dom böckerna jag hann läsa ur Sagan om Isfolket-serien.
Något du önskade och fick? G i ämnen som jag inte förväntade mig, haha.
Något du önskade dig men inte fick? Är det inte alltid så?
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Kommer inte ihåg? xD Jag tog sommarlov lite tidigare.
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? En resa hade inte suttit helt fel.
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009? Tråkig?
Vad fick dig att må bra? Saker som gör mig glad?
Vem saknade du? Bob.
Sommarens sötaste? S.
Sommarens största kärlek? S.
Sommarens besvikelse? Inget sommarjobb?
Sommarens bästa? Halmstadsgänget.
Sommarens snällaste? Joacim.


Kommentarer
Postat av: R

R.I.P. Bennys pappa

Jag beklagar

2009-08-18 @ 21:19:12
Postat av: Anna

:/

2009-08-19 @ 14:21:59
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0