- MOBILJAKT

Igår såg jag att Elgiganten hade ett erbjudande på Samsung U600 Pink, Villy har en likadan fast en lila och den funkar bra, så varför inte tänkte jag? Den kostar 990:- medan den lila, röda och guldiga kostar mellan 1700 och 2000 kr ungefär.

Innan jag åkte hemifrån vid halv tolv så gick jag in och kollade på hemsidan och såg att mobilen fanns i lager. När jag väl kommer till Kungens Kurva vid 13, tror ni att mobilen finns kvar då eller? Nej, för då såldes den sista en halvtimme innan jag kom dit. Så jävla typiskt.
OnOff, Siba, Expert, MediaMarkt, Teknikmagasinet, Dialect - ingen hade den telefonmodellen ens, varken i rosa eller nån av dom andra färgerna. Just my luck.

Men, om man ska lita på Elgigantens hemsida så finns den på en Elgiganten inne i stan, så klockan 8.23 tar jag bussen hemifrån imorgonn för att vara där i god tid tills dom öppnar.
Nu är jag helt inställd på att ha den telefonen och skam den som ger sig!

Samsung U600 EVO





Time has been replaced by a countdown; 384 days left to go.

Kommentarer
Postat av: R

oh vilken fin!!!!!!!!!! *avis* :D

hoppas du får den! (kan man inte beställa den från hemsidan?)

2009-08-13 @ 20:07:26
Postat av: Anna

Visst är den? :D Fast den är rosa haha ;)

Nej det går inte eftersom det är rea/erbjudande på den, den finns tydligen inte i "internetvaruhuset" ><

2009-08-13 @ 20:16:46
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0