- MIN DATOR
Sorry för den dåliga uppdateringen men jag tror att min dator var nära på att krascha igår! Den gick inte att starta men när det väl gick så skulle man göra typ en "damage repair" eller nåt, vilket den sa att den inte kunde göra. I panik så lät jag datorn vara i några timmar och sen gick den mirakulöst att starta igen! :D
Nu har jag kopierat all musik, bilder, filmer, dokument, 'mina favoriter' osv. som fanns på datorn till min externa hårddisk, så om datorn skulle begå självmord har jag ändå alla saker kvar haha ;)


Anywho, vet ni vad jag kanske ska göra i början av nästa år? Åka till Estland, Pärnu på spa igen! Var ju där för snart 2 år sedan och mamma var där i våras. Igår frågade nämligen mammas chef om hon ville följa med, och eftersom mamma nämnde det till mig så tror jag att det kan bli av ;) Hoppas på det i alla fall! (:

Nu ska jag duscha och alternativt äta frukost och sen drar jag iväg till skolan. Hörs senare, ciao!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tror att min också kommer krascha snart. Eller det är ju hela familjens dator. Men när jag får min lön kommer jag äntligen att köpa en egen. Så att jag slipper vara rädd att den ska krascha hela tiden ;D Jag borde iofs överföra all musik och liknande till min externa, det har bara inte blivigt av än, haha!

2009-08-26 @ 11:45:54
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Veronica

FAN OCKSÅ! Jag hade skrivit värsta långt så råkade jag ta brt det. Jävla...ååååh! Aja, bara att börja om:



Mina viktigaste kort har jag redan flyttat över till den externa. Men jag borde göra det med resten med, inte så kul att förlora år av minnen. Musiken måste jag också flytta över.



HAHA. Jag hatar också att prioritera. Har du bestämt om det blir en ny systemkamera eller dator än? xD Jag måste prioritera resor. Berlin nästa år med min syster är bestämd. Men det är utav de här jag måste prioritera:



1. Åka ner till min barndomskompis i Innsbruck

2. Åka till släktingar i Vancouver

3. Åka på skidsemester till Ischgl



Om jag gör 1 och 2 kommer jag ha råd. Men det är tvåan som är haken. För jag vill ju det med! xD

2009-08-27 @ 08:55:08
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Anonym

jobbigt med datorn men nu får du allt uppdatera iaf! :)

2009-08-27 @ 15:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0