- I HAS THE PHONE!

Jag <3 Elgiganten @ Kungsgatan
Finally! Kom dit vid kvart över nio och fick stå utanför och hänga i 45 min tills dom öppnade, men först in kom jag!

Jag: Hej! Jag skulle vilja ha den där rosa Samsungen, U600.
Servicekille: Javisst. *kollar på datorn*. Det finns tyvärr inte.. Den ena är reserverad av en kund och den andra är skyltexemplaret.
Jag: Men det stod ju på hemsidan att den fanns? Så typiskt...
Servicekille: Tyvärr. Men du kan få köpa den grå istället.
Jag: Men den är dyrare.
Servicekille: Du kan få den för samma pris som den rosa!
Jag: *happyface* Visst!
Servicekille: *kollar på datorn* Nej, den är tyvärr också slut...
Jag: Typiskt...
Servicekille: Du kan få köpa den kopparfärgade istället, för samma pris. Den finns ser jag här!
Jag: *happyface igen* Okej!

Så får jag en lapp med massa siffror som jag ska lämna fram i kassan.

Jag: Hej! *ger fram lappen*
Kassatjej: *kollar efter mobilen* Här är den, men det finns bara en rosa kvar tydligen.
Jag: Men den där killen sa ju att det inte fanns någon kvar..?
Kassatjej: Reserveringen för telefonen gick ut imorse, så du kan köpa den!
Jag: Vad bra, jag ville ha den rosa från början! (:DDDDDDDDDDDDDDDDD)


Så mycket krångel för en telefon haha, men det var riktigt snällt att jag skulle få köpa den i en annan färg för samma pris, fast dom kostade 300-800 kr mer egentligen (:

Nu ska jag sova ett par timmar innan det är dags för kräftfisket, jag är så sjukt trött!
Heido!

Kommentarer
Postat av: R

känns skitlöjligt att fortsätta pracka på dig writer-block-ideas när du inte använder dem men... äsch... säg till om jag ska sluta :P



DAGENS:

If you were to open your own theme restaurant, what would the theme be and how would you express it to the customers?

2009-08-15 @ 19:53:36
Postat av: jen

tur i oturen? :D <3

2009-08-16 @ 02:18:40
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: Anna

R: Men hur mycket har jag bloggat sen du började skriva dom då, haha? xD Jag sparar dom i alla fall så får vi se om jag använder dom (:



J: Haha ja! :D <3

2009-08-16 @ 17:25:30
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

haha okej, vill bara förvissa mig om att du inte bah "men, jeeez, tänker hon sluta tracka mig snart?!"



DAGENS:

Should some parts of celebrities' lives be off-limits to the public, or is giving up privacy a fair price for being famous?

2009-08-16 @ 19:59:24
Postat av: Anonym

DAGENS:

Who is/was your favorite teacher in school?

2009-08-17 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0