- FÖRSLAG?

Vad ska jag göra dom sista dagarna på sommarlovet? Jag måste göra nånting.
Såhär ser mina dagar ut just nu;

- sova till 12ish
- titta på tv
- göra nån slags mat om jag orkar
- diska gårdagens disk eftersom ingen annan gör det ><''''''''''''''''
- titta mer på tv
- äta middag
- sitta vid datorn
- troligtvis titta lite mer på tv
- sova

Kul va? Nej.

Får kanske ta och ringa Ellie och vara med henne nu innan hon åker... Jobbigt det där. Tack och lov så finns det telefon och internet sen i alla fall, alltid något. Annars är ju en rejäl städning och makeover på rummet aktuellt. Gäller ju bara att ta tummen ur röven och börja nånstans...

Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0