- FEMTIO...

... stycken häftstift tog jag nyss ner från snedtaket och kortsidan av väggen. Jag tog nämligen ner alla mina konsertsaker, alla affischer och sånt - välbehövligt. Nu ser rummet mycket renare ut på något sätt men ack så tomt det ser ut! Vissa av sakerna har funnits på väggen sedan två år tillbaka nästan så det tog lite emot att ta ner det.
Men, nu ska jag göra nånting som jag borde gjort för fem månader sedan - sätta upp Irlandsflggan + ta fram lite Irlandssaker så att jag påminns om dom. Jag behöver motivation nu.

Det var för övrigt förbaskat svårt att få bort häftstiften! Fattar inte hur jag fick dit dom från första början - dom satt som berg, haha!

Det som togs bort var;
* The Cure-affisch
* Egengjord Kate Nash-plansch + ett A4-papper med låtar från konserten
* HIM-halsduk + ett A4-papper med låtar från konserten
* Kaiser Chiefs-plansch, Kaiser Chiefs-halsduk, egengjort Ricky Wilson-kollage (sångaren i KC) & en trumpinne från konserten

Over and out.

Kommentarer
Postat av: R

haha jag har också slagits med häftstift idag... dock inte 50 stycken XD



bra idé med att ta fram irlandssaker som motivation, jag kanske ska göra ngt liknande :)

2009-08-23 @ 20:18:05
Postat av: Anna

Haha okej xD



Ja (: Flaggan ska upp i snedtaket (skulle göra det idag men den var för skrynklig och måste strykas), spargrisen ska stå framme, hatten lär sättas upp på väggen (eftersom jag inte träffat Bob på... länge), och alla småprylar ska fram ^^

2009-08-23 @ 22:50:48
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

visa bilder när det är färdigt! :D

2009-08-23 @ 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0