- DUBLINAUPAIR.BLOGG.SE

Nu är min framtida Irlandsblogg skapad! :D Åh, den kommer bli så bra. Ser redan fram emot att skriva i den "på riktigt"!

Nu innan jag åker så ska jag samla alla förberedelser och tankar i den innan den kommer igång ordentligt. Jag kommer alltså att uppdatera den här och den bloggen parallellt (sp?) och sen kommer jag troligtvis att överge den här bloggen, vi får se hur det blir.

Jag är mer pepp på Irland än någonsin just nu. Jag vet att det kommer bli svårt och att jag kommer möta motgångar, och ärligt talat så är jag livrädd för att åka dit - men tänk vilken upplevelse!
Jag kommer lära mig att stå på egna ben, och inte vara så beroende av andra. Jag tror att jag kommer växa som människa och mogna under tiden jag är där (det där lät lame som fan, men skit samma! xD).

River, du får hjälpa mig med bloggdesignen på överblivna håltimmar! :D

Pepp.

Kommentarer
Postat av: R

1. Bloggdesign ja... oh... jag hade helt glömt bort det :D:D:D:D



2. Ja, dr. Phil, det lät lite lame - men det är säkert sant!

2009-08-03 @ 22:05:02
Postat av: Anna

1. Hur kunde du glömma det?! :O Haha. Det kommer bli awesome!



2. Ja jag sa ju att det lät lame som bara den, men jag tror att det stämmer va. :P

2009-08-03 @ 22:28:54
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: R

1. Legendary!



2. Hahaha, jag skulle bli djupt imponerad om du lyckades flytta utomlands ensam, tala ett nytt språk i ett år och arbeta på heltid för första gången utan att mogna/växa. Det vore en bedrift.

2009-08-03 @ 22:42:45
Postat av: Anna

Haha, no shit? xD

2009-08-04 @ 23:28:39
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0