- BIO

Idag var jag, mamma och Nicklas på bio och såg Harry Potter och Halvblodsprinsen. ^^
Jag... vet inte vad jag tyckte om den. Den var väl okej. Jag är ju en sådan som absolut inte kan undvika att jämföra boken med filmen om jag har läst den innan filmen, så jag kan inte bedöma filmen var för sig, det går bara inte.
Och jag lär mig ju aldrig, så jag får skylla mig själv haha. :P

Jag ska inte skriva en hel uppsats om likheterna, skillnaderna och ändringarna, jag ska bespara er det, snäll som jag är hehe. Ni får kolla på filmen själv och skapa en egen uppfattning om den. Meeen, jag kan ju rekommendera att endast titta på filmen eller att endast läsa boken - gör inte båda delarna!
Japp, några "kloka" visdomsord från den som gör just det! :D

Nu ska jag försvinna in i den sjunde och sista Harry Potter-boken, som jag fortfarande inte har läst.
Jag varnar redan nu: bloggandet kan påverkas utav det.

Ciao!



Time has been replaced by a countdown; 391 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0