- ><''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Svar tillbaka:

"Jag lämnade in mina uppgifter i badkassan efter att ha stått från kl 8.00 till kl 8.10 ungefär utanför dörren till ditt klassrum, som du sa att du skulle göra. Eftersom du inte dök upp kl 8.00 som det stod i brevet som jag fick hemskickat så gick jag till badkassan och lämnade uppgifterna, som det stod i brevet.
Du har INTE kontaktat mig någon gång! Jag har inte fått ett enda samtal från dig till min mobil, som du påstår. Det kan telefonbolaget intyga. Jag hade väl, för det första, ingen anledning till att "ignorera" dina samtal, som du påstår dig ha ringt? Jag har dessutom ringt till din arbetstelefon men det verkar som att du alltid varit på lektion då jag har ringt, men jag har lämnat ett meddelande med mitt telefonnummer för dig att ringa upp.
Och varför skickar du hem ett prov till mig att göra för att få G i betyg, när jag ändå inte skulle få ett G i betyg om jag klarade provet? Du sa precis innan jullovet att jag nästan hade ett VG i betyg (det kan Elisabeth intyga, hon var där), hur kommer det då sig att jag fick ett IG?
Jag tycker att jag har rätt att läsa upp mitt betyg hos dig eftersom det du säger inte alls stämmer.
MvH
Anna"


BITTER_FLICKA_91!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0