-

50 % frånvaro? Jag har aldrig någonsin fått en frånvaro- eller lägesrapport från henne. (Och det kan omöjligen vara så mycket ens, no way in hell! ><)
IG? Utan IG-varning, eller ens nåt hum om att man ligger lite sämre till? Don't think so.

Jag kan inte lugna ner mig. Hon kan inte sätta ett IG på mig, för allting hon sa var ren bullshit!

Jag är så in i helvetes arg.

"Du är värd ett IG men inte BUS. Du kan läsa upp ditt betyg, men inte hos mig. Du har straffat ut dig härifrån. Du har drygt 50% frånvaro!"

Straffat ut dig härifrån. Jävla satkärring.


Kommentarer
Postat av: R

Usch, vilken dålig stil!!!!! ><



Visst har du haft mycket frånvaro men, som du säger, du har ju inte fått någon IG-varning eller någonting!

2009-08-27 @ 23:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0